Muonion Luotu

TOIMITUSEHDOT

Yleistä

Verkkokaupan tuotteiden myyjä on Muonion LuoTu Oy, Pirkantie 43 B 3, 99300 Muonio ( Y-tunnus 3156282-3 ). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Jos olet tai haluat tukkuasiakkaaksemme, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 044-491 4300 tai muonion.luotu@gmail.com .

Asiakaspalvelumme on maksuton ja käytössäsi arkisin ma-pe klo 10.00-14.00.

Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron (14% tai 24%). Tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassa kappalehintoina. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja.
Tuotteiden kuvat ovat mahdollisimman lähellä oikeaa tuotetta. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusmaksujen muutoksiin. Emme vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- tai varastosaldotiedoista.
Tilauksen yhteydessä asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja on velvollinen tutustumaan niihin ennen tilaamista. Vastaamme tuotteita ja tilaamista koskeviin kysymyksiin sähköpostitse ja puhelimitse.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan Muonion LuoTu Oy:n verkkokaupasta ja ne maksetaan tilauksen yhteydessä. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus tilaajan sähköpostiin. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivaa sähköpostiosoitetta.

Maksutavat yksityishenkilöille

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Muonion LuoTu Oy:n verkkokaupassa voi maksaa Klarnan tarjoamilla maksupalveluilla: kortti- tai verkkopankkimaksuilla tai 14 päivän kuluttomalla maksupalvelulla. Käytössä ovat kaikki kotimaiset verkkomaksupankit. Verkkopankkimaksamiseen tarvitset kotimaisen pankin verkkopankkitunnukset. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Klarna –palvelu

• Klarna –palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.
• Käytössäsi ovat seuraavat maksutapavaihtoehdot: Klarna lasku, debit/credit -korttimaksut (Visa, Mastercard) sekä verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia).
• Käyttämällä Klarna -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät täältä. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme sinua ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99771.
Muut maksuvaihdot
• Maksaminen Visa Electron tai Mastercard -kortilla
1. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna (2247127-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja se välittää maksun kauppiaalle. Klarna Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme sinua ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Muonion LuoTu Oy.
2. Klarna Oy, y-tunnus: 2247127-6, yhteystiedot: Korkeavuorenkatu 34, 00130 Helsinki Puhelin: +358 9 42599770
• Maksaminen verkkopankkitunnuksilla
1. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Oy yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Ostajan kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita arkipäivinä. Maksutavasta ja pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 2-4 arkipäivää laskun maksamisesta.
Muonion LuoTu Oy varastoi kaikkia verkkokaupan tuotteita. Tilapäisesti jokin tuote voi olla loppu. Pitempiaikaisista toimitushäiriöistä kerromme verkkokaupassamme. Mikäli tilaamasi tuote on jostain syystä loppu, otamme sinuun pikaisesti yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla.

Toimituskulut

Tilaukset toimitetaan pakettina. Yli 100 euron kotimaan tilaukset toimitamme ilman postikuluja Postipaketti -palveluna. Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Hinnat sisältävät 24% arvonlisäveron)

Postipaketti 5,90 € (Nouto lähimmästä postitoimipaikasta tai SmartPost –noutopisteestä 2 vrk:n kuluttua paketin lähettämisestä) Pakettien säilytysaika 7 vrk.
Kotipaketti 9,90 € (Kotiinkanto perille)

Osoitetiedot ja puhelinnumero

Tarkista huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot, jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaattilähetyksien osalta antamasi puhelinnumero. Kirjoitusvirhe on tilaajan virhe, mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle ja näin ollen emme hyvitä asiakkaalle paketin lähetys- ja palautuskuluja.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta ilmoittaa joko yksittäisten tuotteiden tai koko tilauksen palautuksesta. Tuote tulee palauttaa postitse alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Tuotteiden tulee olla avaamattomia ja käyttämättömiä. Ilmoita meille palautuksesta etukäteen. Palautuskustannukset ja palautettavien tuotteiden huolellinen pakkaaminen ovat asiakkaan vastuulla.
Liitä tuotepalautuksen yhteyteen tarvittavat tiedot (tilauksen tiedot, palautuksen syy, nimesi ja yhteystietosi). Palautamme maksamasi summan, kun tuote on palautettu meille. Jos haluat palauttaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Pyydämme täyttämään palautuksen mukaan palautuslomakkeemme. (PDF tiedostoon linkki)

Palautusosoite: Muonion LuoTu Oy, Pirkantie 43 B 3, 99300 Muonio

Tilaus, jota ei vielä ole toimitettu, voidaan peruuttaa maksutta. Tee peruutus tällaisessa tapauksessa puhelimitse 044-491 4300 arkipäivänä klo 10-14.

Reklamaatiot, vialliset tai virheelliset tuotteet

Mikäli lähetys ei vastaa tilaustasi, se on vahingoittunut tai huomaat tuotteessa selvän virheen, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia toimenpiteistä.

Kadonnut tai vioittunut paketti

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tulee sinun ilmoittaa asiasta viipymättä meille. Jos paketti on vioittunut Postissa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10,00 € maksun.

Maksun palautus

Palautettujen tuotteiden osalta rahat palautetaan 14 vuorokauden sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet, hyväksyneet ja käsitelleet palautuksen. Palautamme summan sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt verkkokaupassamme. Palautus koskee vain tilattuja tuotteita, emme palauta rahtimaksua. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Ota aina ennen palautusta yhteyttä asiakaspalveluumme, josta saat tarkemmat ohjeet palautusta varten.